SM 6. JA JATKOSUUNNITELMAT

Huhhei!

 

Nordic Fitness Expo 2016 on nyt takana päin ja tämän vuoden kisakausi tuli taputeltua sunnuntain Body Fitness +168cm SM-kisoissa finaaliin kavuten ja sijoittuen kuudenneksi! Taso oli aivan älyttömän kova ja takahuone oli kuin olikin pullollaan lihaksikkaita ja uskomattoman kovassa kunnossa olevia upeita naisia. Niinhän se vain on, että mitä kovatasoisempi kisa, sen parempi!

Vielä viimeiset viikot ennen Lahtea painettii täysillä duunia ja kuntoa saatiin kuin saatiinkin viilattua hieman eteenpäin. Viimeistelyt tehtiin käytännössä samalla kaavalla kuin jyväskyläänkin, sillä tapa todettiin mun kohdalla toimivaksi. Muutamalle päivälle jaettu tankkaus, jota seurasi kaksi päivää tasoittelua. Ei ylimääräisiä kikkailuja. Käytännössä vettä ei katkaista missään kohtaa, suolaa ei missään nimessä jätetä pois, eikä kisoja edeltävänä iltana alkoholin (ns. kuivatteluviinin) kanssa lotraamista. Ainut mitä itse saisin siitä irti, olisi huono olo. 😀

Ennen Jyväskylän karsintojahan en jännitykseltä nukkunut tuntiakaan, niin totta maar myös tuokin toistui Lahteen!nayttokuva-2016-10-11-kello-17-06-59nayttokuva-2016-10-11-kello-17-10-28

Olenko sijoitukseeni tyytyväinen?

Todella! Juniori-ikäisenä keltanokkana ensimmäistä kertaa yleisen sarjan SM kerkaloissa kisaavana en osannut asettaa vielä sijoitukseen perustuvaa tavoitetta. Jyväskylästä käteen jäi hopeapysti ja realistisessa tavoitteessa pysyen päätin kaikessa yksinkertaisuudessaan olla Lahdessa piirun verran parempi ja tiristää kaikki tuossa ajassa irti otettavan pois.

Eliminaatiokierros käytiin nopealla tahdilla läpi. Varsinaisen alkukilpailun startatessa oma lavajännitykseni oli jo kaikonnut ja nautin lavalla olosta täysin rinnoin. Ensimmäiseen tuomarivertailuun kuulutettiin kilpailijanumerot ja hitto soikoon sieltähän se oma numero kuului. Tämä jäi osaltani ainoaksi vertailuksi, enkä siltikään vielä uskaltanut olla varma paikasta finaalissa.

img_7360Paikka finaalissa varmistui! Uskomaton fiilis!nfe2016-4022Finaalivertailut.nfe2016-4084Pitkän sarjan finaalikuusikko. Vau mitä naisia.

 

Tälle vuodelle asetetut tavoitteet täyttyivät ja omalla kohdallani kisakausi sai mahtavan päätöksen. Seuraavien kisojen ajankohta on vielä täysin auki. PM-kisoihin osallistuminen käväisi mielessä, mutta ne saa nyt suosiolla jäädä odottamaan tuleville vuosille. Keväälle tuskin tulen jatkamaan, mutta pidän nyt vielä toistaiseksi senkin vaihtoehdon avoinna. Kahtotaan kahtotaan. Selvää on se, että samanlaista pakettia en halua lavalle tuoda, niin järjellä täytyy miettiä miten toimitaan.

Tämän hetken prioriteetti numero ykkönen on maltillisesti palautella tätä pientä metabolista koneistoani nakertaneesta kisadieetistä ja saada aineenvaihdunta taas rullaamaan vauhdikkaammin, sekä ylläpitää selvästi entistä kireämpää ns. ”offikuosia”. Tällä kertaa dieetiltä tullaan ulos täysin eri tavalla kuin aikaisemmin ja mielenkiinnolla odotan miten mun kropalle kyseinen menetelmä toimii. Tästä tulen vielä kertomaan todella yksityiskohtaisesti vaihe vaiheelta ja myös päivittämään kondis tilannetta viikko viikolta! Arvatenkin kyseessä ei ole normaali reversedieettaus, vaan jotain hieman mielenkiintoisempaa.img_7400Kisojen jälkeen juoksujalkaa messuille ja lemppari Celsiuksen kimppuun!img_7325

-V-

3 comments / Add your comment below

  1. Heissan!

    Harvemmin tulee kommentoitua yhtään mitään, mutta nyt taitaa vaan olla pakko… 🙂

    Valtava ja lämmin kiitos tuotoksistanne. Olet, Veera, todella taitava ja herkkä kuvaaja. Olet saanut näytettyä w-login loppumista muriseville, että olet täydellisen pätevä tarttumaan kameraan!

    Olette muutenkin saaneet sarjastanne puhuttelevan. Saamme olla seuraajina etuoikeutettuja, kun raotatte arkeanne ja elämäänne. Omassa kahden boudarin taloudessa ei mikään ole ollut viime aikoina parempaa, kuin nauttia yhdessä PWOta tai kahvia, ja katsoa samalla tuottamaanne videota.
    (On myös ollut mukava naisnäkökulmasta, että myös sinua, Veera, on ollut mukana ehkä jopa enenevissä määrin. Tuotte Peterin kanssa yhdessä todella mielenkiintoisen tuplapaketin kehonrakennusta ja bodya, miehen ja naisen treenaamista, ravitsemusta jne.)

    JA mikä parasta, teitte ainoasta televisiosta seuraamastani sarjasta, eli MASTERCHEF AUSTRALIASTA bodyuskottavaa katsottavaa 😀
    Pisteet myös wanhan, harvan tunteman klassikon, Weird Al Yancovichin Eat it:n käyttämisestä – harva sen tuomaa nyanssia ehkä hoksasikaan 😉

    Ilolla myös Fastin ambassadorina seuraan tuotemerkin mukanaoloa.

    Jään mielenkiinnolla odottamaan tapaanne toteuttaa reverseä, sekä muutenkin ratkaisuja, mitä te molemmat yksilöinä teette sekä ravitsemuksen että treenin merkeissä. Uteliaana tekisi myös mieli kurkata, mitä mahdat laturiisi/treenijuomaan/palkkariisi laittaa, omat coctailit kun ovat tällä hetkellä tarkastelussa.

    Kaikkea hyvää ja kaunista – sekä valtavan sammakonloikan kokoinen kiitos kahvihetkiemme annista sekä uuuuseista keskustelun aiheista!

    Jatkakaa samaa rataa <3

    1. Moikka Tiina!

      Olipas ihanan positiivinen kommentti ja voin kyllä kertoa, että päivä piristyi hurjasti tämän jälkeen! 🙂
      Iso kiitos palautteesta jaksoihin liittyen, ne otetaan ilomielin vastaan. Aina saa ja pitääkin heitellä ilmoille ehdotuksia, että mitä itse haluaisitte nähdä jaksoissa. Katsojia vartenhan niitä tehdään!

      Kuvaamisen ja editoinnin opettelun aloitin täysin ruohonjuuritasolta ilman minkäänlaista kokemusta (heh, mikä loistavasti näkyykin ensimmäisissä jaksoissa :D), niin kyllä muuten jännitti aivan vietävästi, että mitäköhän tästä tulee ja mahtaakohan videoiden visuaalinen toteutus olla katsojien mielestä mukavaa seurattavaa.
      Jokaista jaksoa editoidessa ja tubeen ladattaessa tuo sama jännitys on läsnä, niin kieltämättä on aivan älyttömän palkitsevaa kuulla, että olette niistä pitäneet!

      Kauniimpaa sukupuolta edustavat katsojat huomioon ottaen ollaankin jatkossa enemmän tuomassa mainitsemaasi naisnäkökulmaa esille sekä ravitsemuksellisesti, että treenien toteutuksen saralla. Toivottavasti niistäkin irtoaa jotain uutta!

      Tällä hetkellä laturina toimii FAST SHOCK 25g. Jos päivän aikana on kaksi treeniä, niin raskaampaan treeniin tosiaan tuo shocki ja toiselle treenille BOOM taikka celsius.
      Treenijuoma on FAST FUEL sitruuna (45g) ihan sen helppokäyttöisyyden vuoksi: hiilarit, suolot ja aminot samasta purkista.
      Palkkarina WHEY+ suklaa (30g).

      Kiitos vielä piristävästä kommentista ja kovia treenejä teille sinne! 😉

      – V

Vastaa